10/1 2012

internet slutade funka hemma igår kväll, sjukt störande, eftersom jag hade lite blogglust och det är så himla segt att blogga från mobilen...
Hade lektioner igår kväll iallafall, spännande att träffa lite ny ansikten. Förhoppningsvis kommer terminen att bli lika bra som gårdagens lektioner. =)

Idag har jag varit till dammie en sväng - han är pigg och glad som vanligt. Snälla Anna hade mockat åt både honom och Gromit - TACK!! Guld värt! Hedda och Malin är sjuka efter resan bägge två, så just nu är det mina ponnyer tydligen.
Efter Dammie traskade jag iväg ner till ridklubben och red denna lilla superponny:
 
Fina lilla Uriel. Hon var dock ganska seg idag, och dessutom brunstig, men ganska positiv till arbete iallafall. red inte så hårt, för dom har ju precis haft jullov, men ett ganska bra pass ändå. <3 Hjärtat.

Som sagt har vi för tillfället inget internet hemma, få se när jag kommer åt att blogga nästa gång...??


Åsikter
Postat av: Elin

Fina Uriel <3

2012-01-10 @ 20:32:06
Postat av: Julia

finaste, finaste <3

2012-01-12 @ 20:57:58
URL: http://juliafriberg.blogg.se/

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0