1/1 2012

Jaha, då var årets första dag snart förbrukad. Denna dag har gått i hästens tecken, dvs, jag har spenderat hela dagen i stallet. Eller, jag steg inte upp förrän klockan två, och åkte till stallet halv fyra, så jag har egentligen bara spenderat kvällen hos mina fyrbenta kompisar. <3
Red ut en sväng på Dumle. Gick kalsbra. Mest skritt och trav, samt en liten sträcka i både höger och vänster galopp. Fattningarna var klockrena idag, och ponnyn var lagom piggelin. Bra början på året.

Nu ska jag alldeles strax gå ut och umgås med mina långöron, och sen tänkte jag sätta igång och packa lite. Vi åker ju om 2 dagar, så det är väl bäst att man sätter igång??
Inte så mycket som ska packas iofs... Ridkläderna samt några ombyten, vi ska ju bara vara borta i typ 5 dagar...

min älskade snutte-pownie!


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0