18/1 2012 - Natt

*haha* Gud vad jag är sämst på att blogga... Eller, jag tycker jag är ganska bra på att skriva, men inte på att göra det särskilt ofta. Inte här iallafall.
Fast å andra sidan, så bloggar jag ju så ofta jag vill, right?? När jag får lust, alltså, vilket jag inte haft de senaste dagarna. Kanske för att det inte har hänt så mycket som är värt att blogga om??

Eller jo, förresten... Igår hade jag ju 3 superlektioner med mina duktiga ridelever. Yes, sånt kan man leva länge på!
Sen tolkade vi ju efter Dammie-Dam-Dam också, för första gången i Världshistorien. Mer om det kan ni läsa i Dumles Dagbok... ;-P

Idag har jag ridit ett pass utomhus på Uriel. Hon var lite lagom pigg och stökig, men jag tror att det var mest för att hon var ensam. Hoppade runt och hade sig med jämna mellanrum, men de stunder som hon koncentrerade sig på uppgifterna jag gav henne var hon kalasfin, otroligt mjuk och trevlig. <3
Det var alldeles för djup snö i paddockarna. Gick 2 vrv runt stora, men bakom den var det också alldeles för djupt, så vi tillverkade ett tillfälligt spår på den lilla upp-plogade plätten bakom höbodan. Bra underlag för skrittjobb och några travsteg. Red inte så länge, bara 35-40 minuter då hon lyssnade så otroligt bra. Man ska alltid avsluta när det går som bäst! Hon verkade då nöjd iallafall.

Imorrn ska jag ta en promenad med min fina vovve. Till stallet ska vi, för Rebecca kommer och rider Dumle. Ska bli kul!


Hunden <3


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0