Fredag 13/1 2012

Trots att det är Fredag den 13:onde idag, så har dagen flutit på som den ska.
Sov onormlt länge imorse, hade extremt svårt att slita mig från goa sängvärmen. Sen tog det 3 koppar kaffe och en halv evighet innan jag blev människa igen... Låg och glodde på nån halvbra film på Canal+...

Vid halv fyra-tiden drog jag och Malin iväg till stallet. Elina har fått rida Gromit på lektion idag, och det gick bara bra. De skötte sig bra, och jag tror att Elina var ganska nöjd.
Medan dom var borta så passade jag på att longera Dumle en stund. Gick kalasbra, han är så otroligt duktig, lilla Dumle-gubben!! <3

Linade honom i kanske 25 minuter, innan vi gv upp och gick in och myste lite i boxen istället. Lekte lite med kameran, resultatet kan ni se i Dumles Dagbok. =)

Nu ska jag alldeles strax gå ut till mina långöron och pyssla lite med dem, och sen funderar jag på att hoppa i duschen, innan jag ska slänga mig i sängen och se på någon bra film.
Filmtips ngn??


Favorit i repris - Lana-älsklingen på skördedagarna! <3



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0