OMG!!

Hade hela 10 (!) besökare igår, nästan rekord jue... ;-P

Skämt åsido, så är det väl ganska bra, med tanke på att jag annars bara har 1 eller 2, eller max 3.

Nu tänker alla - "Wooot, ett inlägg till, så snart??"
Och ja, jag skrev ju det igår, att jag skulle försöka blogga liiiite mer och liiite oftare på min egen blogg än vad jag gjort tidigare. Nu när det är sommar och man har lite tid över så kan det ju inte skada. Förvänta er inte fler än 2 inlägg per dag iallafall, utan ni får tåla er.
Och är det ngt speciellt ni vill läsa om, så kommentera... ;-P

Ska försöka skriva ihop ett litet inlägg om allt som hände och allt vi gjorde när jag var nere i Köping häromveckan. Hände ganska mycket då, faktiskt, och ganska roligt var det också.

Men nu har jag nog redan skrivit för mkt.
CS! 

Älsklings-Dammie, bilden tagen i vintras ngn gång...
jag har måååånga fler, finare bilder, men inte på den här datorn, och min dator strular gaaanska mycket just idag...

 

Åsikter
Postat av: Anonym

Vi hade jätte kul i Köping.

Svar: YäY
kajzad.blogg.se

2012-07-10 @ 22:59:27

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0