Ja...

Ja, vad ska man säga... Räcker att man skriver ett inlägg så har man typ 20 gånger fler läsare än man haft den senaste veckan... behöver jag då ens nämna att jag endast haft en läsare den senaste veckan... Då är frågan, VEM är denna hängivne läsare, som går in här varje dag, trots nada uppdatering?? Ge dig till känna, så lovar jag dig att du får gästblogga. <3

Nu blir vi lite seriösare tycker jag...
Har ridit ett bra ridpass på min gulle-pownie idag. Mycket galopp, för det tycker han är roligt, men också lite sidförande, för det behöver han träna mer på. Behöver jag säga att han var världens bästa idag också??
Älskade Lilla D. <3
Sen har jag ridit ridskolans lilla fux-dam. Första utepromenaden på 8 månader!!
Med ledare och med Pessoa som ledsagare, blev det en lyckad mini-tur ner till hagarna och tillbaka. Halt som f*n, och hårt i backen, men lilla Fröken var på bra humör och höll sig på alla 4. Duktig! <3
Nu ska jag gå och lägga mig, Upp och göra morgon i lilla stallet imorrn. <3
Enda hästen man kan rida på om man inte är ridkunnig, plus att man kan vara 100% säker på att inte ramla av...

Åsikter
Postat av: Elin N

Hahaha, kan ha varit jag! ;-)

2012-03-15 @ 17:49:09

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0