Tjingeling!

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg och berätta att jag lever. Trots att jag inte bloggat här på hur länge som helst...
Denna vecka fick en lite smått oväntad rivstart, har varit sååå fruktansvärt trött både måndag och tisdag. Idag, onsdag, börjar man väl känna sig som en människa igen...
Ska rida min ponny-pojke lite senare. försöka ta ner honom till ridhuset och rida ett pass, eftersom det är så halt och hårt ute så han knappt kan gå på vissa ställen. Nå, kul ska det bli iallafall. =) Har inte ridit honom sedan onsdag förra veckan, så det ska bli jättekul faktiskt. <3
.
Vad jag däremot har ridit, är en Chira och en Pessoa. 20 minuter skritt är också träning. Jag och Hedda byts av, så varannan dag får jag rida Chira, och varannan dag får jag rida Pessoa.
Chira känns nästan liten att sitta på, om man jämför med hur det var förr... Pigg som attan är hon också! Förståeligt, med tanke på hur länge hon har stått.
Pessoa, däremot, är rund och go, lugn och sävlig, passar bra som "sällskapsdam" åt vildhjärnan just nu. Tack gode Gud för Pessoa, kan man säga! <3
.
Blir stallet för hela slanten ikväll. Undrar hur trött jag kommer vara efter det??
I brist på annat, får ni en bild på Dumle, 2 år och hingst. Älskade lilla killen, känns som om det var igår denna bild är tagen, fast det gått betydligt längre tid än så. Tiden går fort när man har roligt!!
.

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0