Lista..

Eftersom jag har lite att göra, så snodde jag en lista från http://syskonryttare.blogg.se
 

Häst eller Ponny: Ponny
Vilken är din favorithästras: Tinker
Favoritsyssla i stallet: Borsta
Favoritkändis i hästvärlden: Lorenzo
Favoritridlärare: Svårt...

Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Dumle & Genua
Hur många gånger har du blivit avslängd: 10-20 ggr typ
Hur många gånger har du ramlat av: typ 25?? (hade riktigt taskig balans när jag var yngre...)
Har du ridit en hingst: Ja
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod: Ja
Har du någonsin blivit jagad av en häst: Ja
Har du vart med om en ridolycka: Nej.
Vad har du för färg på dina ridbyxor: Några marinblå, ett par vinröda, två par beiga, två par vita, ett par svarta, ett par rutiga och ett par randiga (jäklar vad många ridbyxor jag har...)
Har du ridstövlar eller ridskor: Ridstövlar oftast, annars skor.
Använder du chaps?: Ibland
Vad har du för storlek på din ridhjälm: 55 
Hur högt har du hoppat: 120 cm
Hur många priser har du sammanlagt: Ett 20-tal hästrelaterade, men betydligt fler i kaninhoppning. ;-P
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: 10 såklart!
Är hästar ditt liv: Ja
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Nej, faktiskt inte så mycket... Om man inte räknar med att det ligger ridkläder och spån över halva golvet förstås... ;-P

 


Och så bjuder jag på en ego-pic till den, som inte har ett skit med texten ovan att göra... ;-P


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0