Natt Måndag/Tisdag

Ja, så blir det lite nattbloggning då, i brist på annat att göra, och eftersom JB är lagom sen...
 
Kom hem från stallet strax efter nio - Det var såååå himla kul att vara "ridfröken" idag!!
Första gruppen fick jobba galopp - Jobbigt!! Andra gruppen skulle träna lättridning, och när lektionen var slut tror jag faktiskt att ALLA lyckats hitta takt och balans några gånger var. 
Sista gruppen skulle jobba galoppfattningar, och även det gick som en dans!
Jag känner bara - GUD, vilka duktiga elever jag har!!!
 

Efter lektionerna så satte jag mig och kollade på vuxenryttarns lektion - Alltid kan man snappa upp nått, och så får man lite inspiration... Och till sist avslutade jag min stallkväll med att borsta och mysa lite med prinsessan. <3
 
Helt okay dag/kväll. Nu ska jag gå och lägga mig, och hoppas att JB kommer strax!! =)
 
Min fina prinsessa. <3

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0