Såå jäkla glad!!

Min lördag har verkligen varit helt underbar!!
 
För det första har jag umgåtts med min älsklingsponny. varit ute och ridit i 2 timmar och 15 minuter, och jag njöt av varje sekund, för han var heeeelt underbar! <3<3<3
 
Men det jag är gladast för idag, är att jag lyckats skaka liv i mina gamla ridstövlar!!
De är i konstläder, billiga och ganska slitna överlag, men otroligt sköna att ha på sig, och extremt behagliga att rida i.
Men i våras så hakade dragkedjan upp sig, och när jag försökte "vålda" loss den så delade den på sig.
Trodde loppet var kört, blev gaaanska nedstämd av det eftersom jag använt dem typ hela vintern, och de är helt klart favoriterna!!
 
Idag har jag försiktigt försiktigt öppnat dragkedjan, och till min lycka så verkade den vara hel, hela vägen ner. Däremot så hade det fastnat sadkorn här och där. Och efter att jag tagit en svamp med vatten och duttat bort sanden, samt smort upp hela vägen med lite läderfett, så funkar dom igen!!
Lycka, nu kanske jag kan sikta på att få behålla dem i livet en vinter till... <3<3
 
Bjuder på en färsk bild på min älsklingspownie, från dagens skogstur. Älskade lilla killen. <3
 
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0