Såja...

Hemma efter att ha tillbringat större delen av eftermiddagen i stallet. Ridit världens bästa Fjording-kille, och det gick jättebra. Fick till några riktigt bra galoppfattningar, följt av en bra galopp med bra takt, tempo och någorlunda bra balans. Det tar sig, sa mordbrännaren. =)
Ärligt talat så är han ju en otroligt rolig kille att rida, men fortfarande enormt svag i galoppen. Men det ska vi nog jobba på. =)
Jag var helt slut efter ridpasset, och nu såhär på kvällskvisten så känner jag mig lite febrig igen. Blir att hoppa in i duschen nu, och sen sängen...
 
Tog en liten bild på Hubbegubben efter ridpasset:
 
Världens Finaste Hubbe. <3
 
Sen, när jag kom hem, så hade Cecilia varit hit med Ivär, mitt nytillskott bland långöronen!
Ska bli riktigt kul att dels få lite mer att tävla med, och dels få stifta bekantskap med en pojk-kanin. Det var ett tag sedan jag hade en okastrerad sådan här hemma.
 
Lagom bra bild på honom får ni här:
Han var inte så intresserad av mig, det fanns så mycket spännande dofter där i buren. men när han hade luktat klart så högg han in på grönsakerna och pelletsen med god aptit. Fina killen. <3
 
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0