Tiiis...

Tisdag idag, och ikväll ska vi åka iväg och fixa hem lite hö till hästar och kaniner, samt göra kväll i lilla stallet. <3
 
Hade 3 sjukt roliga ridlektioner igår, ponnyerna skötte sig mycket bra, och lika så eleverna.
Sista gruppen gick nog bäst - För första gången la vi in galopp i en övning. Tidigare har de fått galoppera 2 och två runt fyrkanten, men igår tyckte jag det var dags att lägga in en galoppsträcka i en övning, och det fixade brudarna galant!
Det är sån otroligt skillnad på dem nu, jämfört med när jag tog över gruppen i början av året. Härligt, det är dom som inspirerar mig till att fortsätta!!
 
Själv får man rida lektion på en trähäst... ;-P
 
På tal om att rida lektion... Imorrn ska jag gästspela i hoppgruppen!! Hedda jobbar, så jag ska få rida på hennes plats. Ska rida Hubbe, världens coolaste Fjordhäst. <3 Riktigt taggad!!

Åsikter
Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår det en tävling på vår blogg om ett supersnyggt fleecetäcke med hals från Svea-Sweden, och genom att ta någon minut av ditt liv för att anmäla dig har du chans att vinna detta!
Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/september/vinn-ett-fleecetacke-med-hals-fran-svea-sweden.html#comment

 - Kram, 
Ponnysmurfarna

2012-09-18 @ 16:53:41
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: Emmy

Lycka till på hoppningen!!!!!

Svar: Tack! =)
kajzad.blogg.se

2012-09-18 @ 20:58:57
URL: http://yoouforme.blogg.se

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0