Tors...

Usch, haft en ren skitdag idag...
Vaknade strax före åtta imorse för att hunden höll på och gå runt och dra i täcken och lakan i sängen... Kastade ut henne, men var tvungen att släppa in henne igen efter en stund, eftersom hon stod och ylade utanför dörren...
 
Somnade om igen, och vaknade strax efter tio...
Kaffe - Äta - Sen iväg till stallet... Hade 2 lektioner med mina härliga brudar, superkul, och sen gick allt bara utför.
Var iväg och mockade Dumles hage, och ondgjorde mig på regnet, bajset, kärran, Gromit - Ja, allt möjligt... Tillbaka rtill ridklubben och gjorde just ingenting, innan jag surnade ihop totalt och drog hemåt.
Åt middag och satte mig och kollade på några gamla avsnitt av Svenska Hollywoodfruar på TV3play - Det var lite kul, så då blev jag lite gladare.
 
Men nu ska jag sova, så jag är pigg och glad imorrn. man kan ju inte sura hela livet, right??
 
Hmmm... om man jämför denna bild (tagen för 11 månader sedan) så kan man konstatera att mitt hår vuxit ganska mycket sen dess... ;-P
 
Och kollar man på den här jäkla skitbilden, som är tagen för X antal år sedan, så har det vuxit jäkligt mycket... ;-P (Jag ser ju för fasen ut som Malin!!!!)
 
Och inget på denna bilden är skit, bara fint... Love You Darling. <3
 
 

Åsikter
Postat av: Peter jonsson

tycker det är fina bilder på dig.

Svar: Tack! <3
kajzad.blogg.se

2012-09-21 @ 14:16:46

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0