Torsdag

Torsdag idag, och nu känns det verkligen som om dagarna flyyyyger iväg... Känns inte som om jag hinner med något alls om dagarna, ändå blir det en hel massa...
 
Hade morgon i stallet imorse... Sen drog vi ivdare till ridklubben och hjälpte grabbarna att ta ut lite hästar, samt var lite social med folket.
 
Sen hem och ta en PN, iväg och göra lite stuff, sedan till RK igen för några ridlektioner med glada skolbarn! Längesen jag skrattade så mycket, och jag tror barnen hade lika roligt som jag!!! =)
 
Jag älskar verkligen att ha lektion... Våra älskade hästar och ponnyer är så otroligt positiva och roliga att jobba med, och att se elevernas framsteg och stora leenden ger mig en hint om att jag faktiskt har en liten plats i denna stora värld. Guld Värt!! <3
 
Och till sist upp till Dumle-gubben och sett efter honom, innan jag styrde kosan hemåt.
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0