Vaken och uppstigen...

Måndag igen, och jag är vaken och uppstigen sedan någon timma tillbaka. Har vaknat några gånger under natten, är sjukt öm i vänster sida av revbenen, speciellt när jag andas in djupt eller försöker hosta...
Hoppas på att det ska ge med sig inom kort, för jag har inte riktigt tid med några sjukdomar just nu. SKA rida på Heddas dressyrlektion på onsdag, hoppas få rida min Favorit-Fjording... <3
 
Hade jättemycket att göra förra veckan, så jag hann knappt ägna en minut åt min Prinsessa... Tänkte, att denna vecka ska jag försöka hinna med åtminstone ett pyssla-mysa-borsta-tillfälle. <3
Om inte förkylningen, eller vad det nu är, blir värre, dvs...
 
Min fina Prinsessa... <3
 
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0