God morgon Världen!

God morgon Världen! (Även om jag varit vaken i nästan 2 timmar, men inte gjort så mycket annat än Vovvi-mys och  Kaffe/Cigg. men nu är jag mer "Vaken" och igång.
 
Har träningsvärk. I magen, ryggen och i låren. Kändes värst när jag skulle ta mig ur sängen, men nu har det blivit lite bättre...
 
Det bästa med gårdagkvällen var att få hoppa in i duschen och tvätta den skitiga kalufsen... Och sen, när det torkat (jag rör knappt mitt hår innan det torkar, BIG NO-NO) gjorde jag en inbakad fläta hela vägen från luggen och bakåt. Brukar inte idas fläta det annars, men det är skönt att göra innan man går och lägger sig, för så slipper man stå och kamma ut tovor till förbannelse morgonen efter...
 
Såhär ser iallafall Dagens Rufs ut efter en natt i fläta:
Till och med så att jag gillar det lite... <3

Få se om det blir nå stall idag. Skulle behöva åka dit senare, men vi får se. Ska bädda rent i sängen och städa mitt rum lite först...



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0