Kaninhoppning!!

Usch, så sugen jag blev på att tävla kaninhoppning nu...
Det är vår ute, tinar som bara den, och snart är gräsmattan framme så man kan börja träna ordentligt igen!!
 
Längtar som tusan till nästa tävling... Första utomhus för min del, synd bara att jag inte har så många att hoppa med. ;-/ Längtar också tills Didas ungar blivit stora och utflugna, så man kan börja tävla med henne (Och förhoppningsvis även med hennes son...) igen...
 
Vad jag inte kommer ihåg från förra året, som jag måste ha förträngt, är följande:
 
  • Att det regnade på i princip varje tävling vi hade förra året.
  • Att Kaninerna inte riktigt presterade upp till förväntan (men det beror väl på dagsformen, right?)
  • Att jag knappt hoppade en enda Elit-klass förra sommaren, bara dömde...
  • Alla mygg, knott och skit...
Ovanstående punkter är som sagt inte det som jag minns mest, och det är ju bra, för då hade kaninhoppningen förknippats med något negativt.
De positiva sakerna, som man minns mest då??
 
  • Hur galet roligt vi hade, bästa klubben!!
  • Alla placeringar som man fick med sig hem - Även om det kanske bara var 1 eller 2, fast man hade 5 kaniner med sig, så är det ändå roligt!!
Behövs alltså inte så mycket positivt för att väga upp det negativa. Så länge det positiva är gryyyymt mycket bättre än det negativa!!
 
 
Älskade Långöron, vad fina ni är. <3


Åsikter
Postat av: Wilma

Åh så söta! :D Har själv 2 kaniner och hoppar en del med dom hihi :)

Svar: tack! Visst är det kul??? <3
kajzad.blogg.se

2013-04-19 @ 23:10:02
URL: http://ziro.blogg.se

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0