Nostalgi *haha*

Helt amazing, vad folk laddar upp konstigheter på Youtube...
Okay, massa mer eller mindre roliga klipp, vardagshändelser och videobloggar till förbannelse... Men, de roligaste klippen jag hittat idag, är dessa reklam-klipp ifrån 90-talet!! Nostalgi - Jajjamänsan, och några av dem kommer jag till och med ihåg!!
 
Här är ett smakprov, reklamsnutt nr 17:
Haha, gud så kul, jag skulle kunna titta på sånna där klipp halva dagen...
Men, nu ska jag alldeles snart börja dra mig mot stallet.


Åsikter
Postat av: Stilguiden

Ja det finns nog en hel del konstigheter på youtube

Svar: Ganska intressant att sitta och kolla runt där, när man har en del dötid att slå ihjäl... ;-P
kajzad.blogg.se

2013-04-06 @ 16:36:36
URL: http://stilguiden.nu/

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0