Sjukt bra dag!!

Haft en sjukt bra dag idag!! Lagom seg morgon, löste problemet med duschandet så nu är mitt hår rent iallafall för nu... Sen iväg till stallet och haft 3 sjukt bra lektioner - Love it, våra ponnyer är dom bästa, eleverna är ambitiösa och duktiga... Min Måndag är fulländad, helt enkelt!

Imorrn blir det tidig uppstigning - Ska iväg till stallet och ha friluftsdag med en skola som kommer, hoppas och tror att våra ponnyer och hästar kommer att sköta sig lika bra då. <3
Sen tänkte jag också försöka ta mig upp på hästryggen och rida ett pass själv imorgon också, på "min" Prinsessa. Har inte ridit henne på ett tag, så nu är jag sugen.
 
Och på Onsdag ska vi ut och göra skogen osäker med stallvärdinnorna! Love it!!! <3

Hjärtat. <3



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0