Tisdag

Oj, vilken dag jag har haft...
Steg upp strax efter sex imorse, iväg till stallet och spenderade några timmar där, tillsammans med en grupp från Stureskolan som hade friluftsdag.
Efter det så drygade jag en timma, innan pappa kom och hämtade mig och vi åkte och fixade stallet och tog in hästarna.

Sen fick jag vara hemma och softa några timmar innan det var dags att åka tillbaka till stallet och jobba lite med Dumle och natta hästarna.
 
Nu är jag klar för idag, och det firar jag genom att dricka ett glas vin, för ovanlighetens skull:
 
Imorrn fodermöte, sen ska jag ut på en tvåtmmars med stallvärdinnorna ifall vädret tillåter, och efter det ska jag rida en stooooor skäck. YäY, vad roligt det ska bli!!


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0