Äntligen!!

Äntligen lyckades jag med denna frisyr:
(Lite rufsig, för jag provade att sätta på mig en mössa...)
jag gillar den, tycker den är både fin och bekväm, och dessutom relativt lätt att göra. Största konsten är väl att få till flätorna, och sen är det ju tyvärr lite besvärligt att få på sig mössa vintertid. Annars är det en bra frisyr, man har inget hår alls ivägen (perfekt när man rör sig i stall!!) och det känns stabilt och inte alls tungt att "bära omkring på"...
 
Jag ogillar egentligen att ha långt hår, eftersom det då tenderar till att "vara ivägen" i ansiktet osv, så jag försöker gärna ha det uppsatt i den mån det går. Oftast blir det hästsvans eller fläta, men ibland även "knutar", eller "donuts".
Dessutom slits det mer om det är utsläppt, och ska man ha långt hår så kan det ju iallafall vara välskött, tycker jag iallafall.
 
Jag har lite halv-skumma metoder för att hålla mitt hår i toppform, mer om dem kanske ni får veta, en vacker dag... ;-P



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0