Dag 2 - Varför började jag blogga?

Jah, då kör vi dag 2.
 
Varför jag började blogga... 
Jag har haft egen blogg i perioder, men till sist tröttnat på den och låtit den rinna ut i sanden. Jag är nog något av en "periodare", vilket ni också har märkt här.. Händer det mycket ute i verkligheten så bloggar jag väääldigt lite, och det bloggast mest när jag har lite att göra. 
(Knäppt egentligen, med tanke på att det kanske finns mer intressanta saker att skriva när det händer lite runt omkring...)
 
Men jag gillar att sitta och summera mina dagar, till exempel, och gillar att reflektera "med mig själv", som jag gör i mina åsiktsinlägg.
Sen om någon läser "skiten", det var väl mindre viktigt.
Jag bloggar för min egen skull, that´s it!
 
Så nu vet ni det. =)
 
Ett år och 4 månader sen.



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0