Frisyren??

Blir jätteglad, när folk berömmer min fina frisyr:
 
Tack för era vänliga ord. Jag trovs verkligen bra i den!
 
Många frågar hur tusan man gör?? Och det är såhär, att jag har hittat inspiration på Youtube, bland annat i detta videoklipp:
 
Sen får man ju prova sig fram litegrann, hitta just "sitt sätt" att jobba på. Jag till exempel, som har himla tjockt hår, får liiite för tjocka flätor ibland, som blir kniviga att rulla upp. Extra knivigt blir det ju när man jobbar bak på huvudet och inte kan "se vad man gör", men övning ger färdighet!!
 
Om ni saknar "Donut", så finns det många klipp på YT där folk visar hur man gör sin egen - av en eller flera strumpor. Jag har 3 st som jag har gjort själv, en liten, en mellanstor och en som är gaaanska biffig, beroende på vilken storlek jag vill ha på mig håruppsättning. =)
Här har ni ett exempel:
Inte alltför svårt, eller hur??
 
Prova själv, och Lycka Till!



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0