Håret...

Dagens I-landsproblem - Mitt hår!!
 
Usch, jag vet inte vad jag ska göra... Mitt hår är långt, det är fint, och det mår bra. men samtidigt så är det ruskigt ivägen.
Visst, det är roligt att "pyssla" med det, sätta upp det i roliga frisyrer osv... men det är mindre roligt när man inte har tid att ägna sig åt det, när det tovar sig som svinto i nacken och man får välda för att reda ut det... och när man inte kan sova utan fläta, för att då lägger man sig på det och trasslar in sig i det...
Igår var jag extremt sugen på att klippa av det, men idag är jag inte lika säker på om det är det jag vill.
En sak är iallafall säker, den dagen som jag verkligen klipper av det lär det bli en impuls-handling, för jag skulle inte klara av att räkna ner dagarna tills det ryker.
 

Usch, vilka problem man har...
Provade iallafall en ny hemgjord inpackning igår... En del olivolja, en del balsam och en klick honung. Det gjorde susen, för idag är det varken flygigt eller frissigt, utan mjukt tov-fritt och glansigt. Önskar att det kunde vara så varje dag dock, men det lär väl aldrig hända...
 
För nån dag sen... faan också, vad det såg ut...



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0