Kaninmys. <3

Sådärja, spenderat hela eftermiddagen hos mina långörade kompisar. <3
Rensat lite burar och haft ut allihop utom bäbisarna, och dom var så glada så.
 
Ivär och Dida, mina små änglar, är helt galet söta ibland.
Jag kom och skulle hämta Ivär i hagen, och när han såg mig komma så hoppade han ut ur hagen, sprang mig till mötes och klättrade uppför benen som om han ville upp. Älskade vännen. <3
 
Dida, som alltid har varit så himla svår att fånga i hagen, som mest bara sprungit runt och försökt komma undan... När hon såg mig komma, så morrade hon väldigt tydligt och gick och satte sig i ett hörn i hagen. Jag gick in och satte mig på huk framför henne - Och kaninen HOPPAR rakt i famnen på mig. Inte aggressivt, utan mer som om vi vore på tävling och jag ska lyfta upp henne. Det, mina vänner, är ett gigantiskt framsteg, om man jämför med den Dida som bara springer runt och morrar. Lycka. <3
 
Älskade små djur, vad jag tycker om er. <3



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0