Oh, My...

Loggade in och blev glatt överrskad - 2 kommentarer hade jag fått minsann!! Trodde jag mest satt och skrev här för mig själv, men tydligen finns det folk som orkar läsa skiten också. Trevligt trevligt. =)
 
Blev en jättemysig stallkväll, med 2 lektioner i ridhuset och 2 teorilektioner. Jag gillar teorilektioner, lyckas man bara fånga elevernas intresse så räcker nästan inte lektionstiden till. *Tummen upp*
 
Imorrn blir det tidig uppstigning, först ska jag iväg och hoppträna med min fina lilla Dumle-pownie, och efter det fixa stallet. På eftermiddagen har vi Årsmöte i BDKH, och efter det ska vi ha en liten get-togheter med bästa klubbkompisarna! Yäy, perfekt Lördag låter det som, right!!
 
Snodde en bild från BDKH-bloggen, på mina galet härliga klubbkompisar!!



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0