Puh!!

Vilken dag det blev, till sist... 
Först hoppträning med guld-pownien som sagt - Jättekul!!
Sen hem, duscha, ladda om och åka iväg på årsmöte+medlemsmöte med bääästa BDKH. Kan nog konstatera att jag tror att även 2013 kommer bli ett super-år, bara vi får till vårat Happis-event!! ;-P (Det är typ det jag taggar mest just nu, såhär efteråt...)
 
Efter mötena laddade vi om igen, och drog hem till oss på lite klubbfezt!! Pizza, Spank the Monkey, kanin-quiz och massa skratt. Love it!
 
Vill önska mina kära klubbkompisar som ska iväg till Skellefteå och tävla med sina långöron imorrn lycka till - Själv ska jag först upp och ha morgon i stallet, och sen på EM ska jag och Hedda ut och busa pownie i skogen! *YäY*
Fullt ös - medvetslös, kan vi konstatera!!
 
Korr, Korr... <3

Nu är jag helt slut som artist, och ska strax kryp i säng!


 
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0