Stall, stall, stall...

Stall. Det är precis vad hela min helg har gått åt till!
 
Har haft en så himla bra helg, så ni anar inte!! Gårdagens ridning och bus var otroligt upplyftande, och jag trodde knappast att jag skulle ha så mycket energi kvar tills idag.
Stått i ridhuset i 3 timmar och 15 minuter, haft 4 grupper som har fått jobba på, med kontrollen i fokus, och det har verkligen gått jättebra.
 
Sen har jag sett efter det stora <3 Billy i helgen, jag och Malin har gett honom medicin, och ikväll har vi lagt om benet hans - Såg fint ut!
Passade även på att borsta upp honom lite, han såg nästan oälskad ut, spånig och dammig. Men nu ser han ut som en prins igen, åtminstone tills han rullar sig nästa gång.
 
Har precis sett senaste avsnittet av ponnyakuten, och är alldeles strax färdig för sängen.
 
Myyys. 



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0