Åh, så skönt...

Nu har jag återhämtat mig ganska bra efter helgens bravader... man kan tänka sig att det är väl inte så farligt, jag har ju iallafall sovit hyffsat många timmar både på tåget och hotellet...
Men faktum är att jag har varit helt död varenda kväll sen jag kom hem - Somant i princip så fort jag lagt huvudet på kudden. Det brukar jag aldrig göra annars. Så visst behövde jag sova ikapp lite, tror jag bestämt...
 
Idag är iallafall en ny dag, Torsdag, och jag är strax på G till stallet och ha lektioner. Nu har jag varit kanin-människa sen jag kom hem ifrån Gävle, så nu är det dags att ställa om och hitta instruktören i mig igen. Nice!
 
Sävast Amoroso, Dandys kullbror, även han till salu. Mycket spralligare och mer framåt än brorsan...



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0