Fortfarande Onsdag...

... och jag börjar bli lite smått uttråkad. Har varit ute på en sparktur med Lia, och det var jättebra sparkföre så hon fick springa sig rejält trött. Ganska bra, med tanke på att hon löper, så då kan hon ligga och vila en stund och inte vandra så mycket...
 
Old Pic. 
 
Blir nog att åka en sväng till stallet senare... Blir ju inte så mycket stall den här veckan, eftersom jag drar till Gävle på Fredag. Imorrn har jag ju iofs lektioner, så jag får väl passa på att njuta av det då...
 
Nä, som sagt, en sväng till stallet bli det nog. Sen ska jag ägna resten av kvällen åt att packa inför helgen. Eller, det är ju inte så fasligt mycket som ska med, mest till kaninerna. Men, packning står på schemat iaf.
 
Billy. <3



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0