Kaninerna. <3

Har varit ute med kaninerna en sväng nu. Tog först ut ivär, som var en liten snuskhummer (Vårkänslor) och knappt gick att fota för att han bara ville "kramas" med kameran... ;-P
Typ såhär...
Men en fin bild fick jag iallafall på honom...
Älsklingen. <3

Sen tog jag ut Lana en sväng. Min lite tös, som börjar bli gammal... ;-/ Syns alltför tydligt, både på bild och när hon rör sig. men hon var ändå pigg och glad, och studsade upp på snövallarna istället för att springa fram och tillbaka på vägen som Ivär.
 
Älskade lilla tjej. <3
 
och medan jag var ute och rastade Ivär och Lana, fick Dida gå i hage:
 
jag vågade inte riktigt gå in med kameran i hagen till henne, eftersom hon är lite dräktig och förbannad, så det fick bli några tråkbilder med kompostgallret emellan... Min fina. <3



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0