Måndag.

Måndag, och inte många knop gjorda... varit och tagit in hästarna och mockat lite bajs i hagen, men det var både mörkt och kallt, så jag får väl fortsätta imorrn...
 
Skulle försöka baka, hittade nått konstigt recept på kolor på nätet som jag skulle prova. Första försöket, i micro, slutade med att köket osade bränt, kolan en svart klump och jag övervägde att kasta ut micron... Försök nr 2 slutade med en stenhård sockerklump som även den var bränd (hann stelna i pannan) så den blev heller inge bra. Och sen gav jag upp mina bak-försök...
 
Längtar som en idiot till Fredag, då det bär iväg söderut. SM!!!
 

Försökte fundera ut hur gammal jag var på det där fotot, och kom på att jag måste ha varit 17 eller 18... Piercingen i näsan gjorde jag nämligen hösten då jag fyllde 16, och den läkte asdåligt, så jag hade värsta konstiga pluppen i nästan ett år innan jag bytte den mot den där... sen julen när jag precis hade fyllt 18 så blev jag less på den och tog ut den, och sen växte väl hålet igen antar jag...
Hmmm, man kanske skulle göra ett nytt??


Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0