Onsdag.

Ja, som ni sett såhar jag varit lite slow, både till vardags och med uppdateringen,. Har dragit på mig en mindre förkylning, och har ff liiiite ont  nacken efter tågresan, men annars är det GRYMT bra.
 
Idag ska jag para kanin, mata Vikströms långörade hjärtan och hämta 200 kg hö till kaninerna. Jobba jobba...
hade egentligen också velat hinna förbi ridklubben och titta på när Dumle går lektion, men jag tror inte det finns nån tid över till det, tyvärr... ;-/
 
Om allt går som planerat, så kommer jag ha 2 nya kaniner i min ägo innan året är slut, 9 nya burar istället för de gamla sunkiga är planerade, och jag tror det kommer bli jättenice!
 
 
Sävast Poco Ritardando "Dandy"
Naaaw... <3 Kishes och Koralls lilla son, 7 veckor gammal. TILL SALU!



Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0