Tisdag.

Även dagen idag har varit lite halvtråkig. Inget stall = man får sysselsätta sig på annat sätt... Lena var hit på förmiddan, vi tog en kaffe och surrade lite... Sen har jag varit ute med hunden, pysslat med kaninerna, samt suttit vid symaskinen för första gången på sådär en 12 år, och försökt tillverka en "scrunchie". Det gick faktiskt över förväntan, nu har jag 2, en liten och en lite större, som jag kan använda mig av. Det var ganska roligt också, så jag är liiite sugen på att göra nån fler... Skulle behöva en ännu större, som jag kan dra 3-4 varv runt håret utan att det blir för tight... Men jag skulle gärna vilja ha ett enfärgat, gärna svart, tyg till det, så vi får väl se... =)
 
Moa ha ha, gud så fult...
 
Imorrn blir det stall all day long... först morgon och utsläpp i vårat stall, sen till ridklubben och vikariera hela dan och halva kvällen. Blir en tidig kväll ikväll med andra ord, tidig uppstigning imorrn...

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0