Long time, no see..

Så gör vi en lite lagom ansträngning, och kommer tillbaka till den kära blogg.se-bloggen igen.
Anledningen till det är att Horseworld.se, där jag bloggat till och med nu, ska lägga ner sin bloggverksamhet inom kort. Tråkigt kan jag tycka, för jag har trivts väldigt bra med att blogga där.
 
Lång tid har gått, och mycket har hänt. Tänker inte sitta och älta det nå mer på nätet, så om nån är intresserad av att läsa den långa versionen så får ni surfa in på http://kajza.horseworld.se och läsa där.
För er som nöjer er med en sammanfattning kan jag ge en kortare variant - Jag är psykiskt sjuk, spenderat fyra månader på "psykhuset" och har inte haft så stor livslust...
 
Men, någonting som har hjälpt mig "på fötter" igen, är hästarna. framförallt "min" Lasse-häst. Guld värd, jag blir glad bara jag tänker på honom.
 
Ni får väl se fram emot mer bloggning här fr o m nu. Eller nått. Har en del tankeverksamhet att dela med av iallafall, få se hur intressant det egentligen är.
 

Åsikter

Åsikter om inlägget här:

Namn?
Kom ihåg?

Mailadress? (publiceras ej)

Blogg/Hemsideadress?

Åsikter:

Trackback
RSS 2.0